Nasa dan 2012 Açıklaması
HER 3 bin 600 yılda bir güneşin yörüngesine girerek dünyanın yakınından geçen Marduk, (Nibiru) isimli gezegenin dünyaya çarpacağı söylentileri ayyuka çıkınca NASA, halkın endişelerini ortadan kaldırmak için bir açıklama yaptı. NASA, Marduk'un 21 Aralık 2012'de dünyaya çarparak Maya takviminin son gününde dünyanın sonunu getireceği iddialarına internet sitesinden soru-cevapla yanıt verdi:
"2012'te kıyametin olacağı nereden çıktı?
Marduk söylentisinin kökeni Sümerlere dayanıyor. Bu gezegenden gelen uzaylıların dünyayı ziyaret ettiğine inanılıyordu. Sümerler astronomide çok gelişmişlerdi.
Öngörüleri doğru olamaz mı?
Sümerler Uranüs, Neptün ve Pluton'u keşfetti. Ama dünyanın güneşin etrafında döndüğünü anlayamadılar.
Marduk 1983'te "Gezegen X" olarak keşfedilmedi mi?
1983'te IRAS uydusu anlaşılamayan bir şey görüntüledi. Bunun bir galaksi olduğu anlaşıldı.Ama basın bunu yeni bir gezegen olarak ilan etti.
İnternette bir çok Marduk fotoğrafı var. Bu gerçek olduğunu kanıtlamaz mı?
Fotoğrafların çoğu güneşin arkasında saklandığı iddiasına destek vermek için güneşle yakın gösterilmiş. Ama hepsi fotoşop ürünü.
Ama güneş fırtınalarının Amerika'yı 1 ay felç edeceği söyleniyor? Kaynakları da NASA. Bu nasıl oluyor?
Araştırma en kötü senaryoya göre hazırlandı. Ancak basın bunu olacak gibi verdi. 2012'de dünyaya bir de meteor çarpacağı söyleniyor.. Bu doğru mu? Hayır. 2012'de dünyaya hiç bir şey çarpmayacak.
Marduk bir aldatmacaysa NASA neden bununla ilgileniyor. ABD hükümeti neden bir şey yapmıyor?
İddiaları NASA ile ilişkilendirmeye çalışıyorlar. İnternette de yayan bilgilere karşı bir kanun yok.
2012 Doomsday filmi için ne düşünüyorsunuz?
İnsanların hükümetine güvenmemesi üzerine kurulu bir film.
Gezegenler hizaya gelecek Marduk'un koordinatlarını Google Sky ve Microsoft Telescope'un kararttığı iddia ediliyor?
Dünya hareket ediyor. Bir gezegen nasıl hep aynı noktada görünebilir.Google ve Microsoft eksik veri yüzünden o bölgeleri boyadığını açıkladı.
ABD panik yaratmamak için bu gerçeği saklıyorsa?
Dünyanın sonu nasıl gizlenir.
Maya takvimi neden 2012'de bitiyor?
Maya uygarlığı çok zekiydi. Karmaşık bir takvim geliştirdi. Dünyanın bu zamana kadar varlığını sürdüreceği öngörülmediği için 2012'de sonlandırdı. 2012'te tüm gezegenler aynı hizaya gelecek.
Dünya da Samanyolu'nun tam ortasında yer alacak. Bu dünyanın çekim kuvvetinin tersine döndürür mü?
Dünya Samanyolu'nun merkezinden 30 bin ışık yılı uzakta. Gezegenlerin aynı düzleme gelmesi de özel bir çekim alanı yaratmaz.
2012'deki güneş fırtınaları dünyanın manyetik alanını değiştirecek mi?
Güneş fırtınaları her 11 yılda olur. Şimdiye dek dünyada bir canlıya zararı dokunmadı."
ALINTI
Yorumlar
düzeltiyim hemen :)
düzeltiyim hemen :)
SAol düzeltmişin :)
SAol düzeltmişin :)
bişey değil..
bişey değil..
adam şak diye herşeyi
adam şak diye herşeyi cevaplamış
ayrıca fotoşop ne ya :D :D
arkadaşlar tarih 21-12-2012
arkadaşlar tarih 21-12-2012 yi gösterdiğinde marduk ( nibiru ) gezegeni, her 3661 yılda bir olduğu gibi yine dünya yakınından geçecek. ancak bu geçişi diğer 4 geçişinin aksine biraz daha yakın olacak ve bu durumda dünyada olağan dışı olaylar meydana gelecek. şöyle ki ; dünya dönüş yönü tersine olacak, bazı kıtalar sular altında kalıp yok olacak. eski medeniyetlerin bulunduğu kayıp kıta Mu tekrar doğacak, vb... bu işin bilim yönü... bence gayet mantıklı açıklamalar çünkü maya takvimini inceleyenler bilirler, daha önceki çağlarda da yaşanmış olayları konu alıyor bu takvim ve her 3661 yılda bir tekrar yazılıyor.. işin din boyutuna gelince ; o gün her kim malı peşinden koşarsa canından olacak ve dünya nüfusunun % 93 ü yok olacak... ALLAH hepimize yardım etsin...
saçmaayrıca maya takvimi
saçma
ayrıca maya takvimi 21-12-2012 de bitmiyor
28-10-2011 de bitiyor
Benim anlamaya çalıştığım
Benim anlamaya çalıştığım şu..neden yaratıcı mayaların takvimine göre kıyameti belirlesin..Hicri veya miladi veya rumi değilde neden maya takvimi..Mayalar yeryüzünde hiç yaşamasaydılar böyle bir takvimde olmayacaktı..Veya mayalar takvimlerini 2012 yerine 2300 yapsalardı,o zaman kıyamet senaryosunu 2300 olarakmı belirleyecektik..Mayaların takviminin geçersiz olduğunu,yani 2012 söylentilerinin boş birer söylenti olduğunu sanıyorum..
ben şuna inanıorun.....rahman
ben şuna inanıorun.....rahman ve rahim olan allahın adıyla,güneş batıdan doğup doğudan battığında hz.cebrailsuuru üflediğinde,anne çocuğunu unuttuğunda,yer ile gök birbirine kapandığında ,hzisa yeryüzüne gelip 50 yıl yaşayınca ecücle mecüc geldiğinde,denizler kabardığında,tüm canlı varlık yok olduğunda işte ozaman kıyamet kopacak.....ve nezaman kopacağınıda ne mayalar nede onların o saçma sapan ve gerizekalıca takvimleri.....
Çok doğru düşünmüşsün
Çok doğru düşünmüşsün sayın SAGOPA KAJMER..Nedense insanlar bunları bu belirgin ve açık olan bilgileri göz ardı ediyor ve birilerinin yazdığı senaryolara inanmayı tercih edip kendi kendilerine olmayacak bir sonu olacakmış gibi gösterip kendilerine yazık ediyorlar..
Krıterler belli,olacak olanlar belli,neyin ne zaman ve nasıl olacağı apaçık olarak belli edilmişken 2012 ye saplanıp kalmak insanların psikolojisini ciddi anlamda bozabiliyor..2012 gelip çattığında ve yaşandığında hiç bir şey olmadığı zaman bakalım insanların önlerine neler servis yapılacak ve bakalım daha neler uyduracaklar..
Bu arada şunuda düşünüyorum ki,2012 de hiç bir şey olmadığında o zaman maya takvimi popülaritesini kaybedecek ve belki de o zaman hicri yıl popülerliğini kazanmış olacak ve hicri yıla göre hesaplamalar yapılacak..
İşte olayın püf noktasıda burada,hicri yıla göre hangi hesap yapılırsa yapılsın şaşma ve sapma olasılığı sıfırdır,yani hicri yıla göre yapılan hesaplamaların sapma olasılığı hiç yoktur ve her yazılan çizilen günü gününe doğru olarak çıkacaktır ve belki de örneğin kuranda belirtilen kıyamet alametlerinin tamamı hicri yıla göre yapıldığı için belirtilen her olay tam zamanında zuhur edecektir ve herkes hicri takvime inanmaya başlayacaktır..
Belki de dünyadaki bilim çevreleri kıyamet olaylarının hicri yıla göre kuranda belirtildiğini biliyorlar ve sırf insanlarda panik olmasın diye hicri yılı devre dışı tutuyor olabilirler,neden olmasın..Sevgiler..
Kıyametın ne zaman kopacagını
Kıyametın ne zaman kopacagını tabıkı kımse su an bılmıyor. Ama su bır gercek gezegenler bırbırınden uzaklasmaktadır. Bılım adamları mılyonlarca sene gecmesıne ragmen bu surecın henuz cok basında oldugumuzu bıldırıp sanslı oldugumuzu soylemektedır. Gezegenler bırbırlerınden yeterı kadar uaklastıgında kıyamet o zaman kopabılır. Bıraz arastırırsanız nedenını ogrenırsınız. Buraya dıkkat kopabılır dıyorum cunku bu bılımın bır ongorusu. ısın dınsel kısmını zaten hepımız az yada cok bılıyoruz.
Bır kere sunu belırtmemde fayda var. Mayalara, Azteklere, iInkalara, Sumerlere, Mısırlılara bu platformda kımse kusura bakmasın hakaret ettırmem ve boyle bır cahıllıge asla musade etmem.
Kıyametın kopacagını soyleyen burada ne Maya uygarlıgıdır nede onun sacma sapan olarak adlandırılan takvımı. O takvımde dahıl, mayalarda dahıl, ve bahsettıgım dıger uygarlıklarda dahıl oradakı, onlardakı muazzam astronomı, matematık ve muhendıslık harıkalarını goremeyıp, arastırmayıp, okumayıp onların bıze bıraktıgı muazzamlıklar uzerınden uzulerek soyluyorumkı hala cesıtlı safsatalar uretılmeye devam edılıyor.
Takvımın 2012 de bıtmesı uzerıne cesıtlı rıvayetler soylentıler ortaya atılıyor.
Su olamazmı ? bu takvımı yapan kısı takvımın tam orasına geldıgı zaman omru yetmedı ve bunada devam edılmedı. Herseyın altında mıstık bazı seylerı aramaya ne kadar meraklıyız degılmı ?
Ayrıca burada, bu catı altında, radıkal dıncı goruntusu vermeye gerek yok. Herkesın dını ve ınancı kendıne. Ve ayrıca bu sıte sadece muslumanlara has bır yer degıl. Icımızde bu sıtenın oncelıkle konularına ılgı duyan hrıstıyan veya yahudı arkadaslarımız olabılır.
Butun sıkıntı zaten Kuranı kerımın ılk emrıne uyulmadıgı ıcın cıkıyorya....
Oku........
Tanrımın bıle ılk mesajı egıtımle ılgılı. Ne guzel degılmı ? Oku.......
Okumazsan senı 50 kere doldururlar 50 kere dondururler 50 kere ıslerler ve baskaları kalkar sana senın dınınmıs gıbı baska seyler anlatır. Sende saf saf ınanırsın. Neden ? Cunku sende karsındakını sorgulayacak ve yorumlayacak bılgı olmayınca karsındakı essek sana kuheylan gozukmeye baslar. Essek anırır sen ne guzel kısnıyor dersın. Halbukı bır bılsen o kısneme degıldır o anırmadır. O anırdıkca sende dogrusu bu dıyıp anırmaya baslarsın. Neden ? Cunku okumadıgın ıcın, arastırmadıgın ıcın, sorgulamadıgın ıcın. Neyse konu derın vurgun yemeden yuzeye cıkalım...
Doğru söylüyorsun sevgili
Doğru söylüyorsun sevgili RA..Biz müslüman bir topluluk olduğumuz için bizim baz almamız gereken bazı değerler var,mesela ben bu değerlere göre düşünmek zorundayım..Mayalar nasıl ki kendi değerlerine inanarak yaşamış ve hatta kıyamet saatini belirten bir takvim yapıp buna inanmışlarsa ki,ne derece kıyamet ile ilişkili olduğuda aslında çok şüphelidir...
Oku ayeti gereği bizim şu anda itibar etmemiz gereken ne ise bizlerde ona itibar edip inanmalıyız ve bana göre bize ne verilmişse ona inanmalıyız yani bize hicri takvim verilmiş ise biz ona inanmalıyız en azından ben böyle düşünüyor ve böyle düşünüp böyle inanmak zorundayım..Onun için kıyameti ben her zaman hicri takvime göre ve kitaptaki anlatımlarına göre düşünmek zorundayım,yani başka takvim ve başka uygarlıkların ne düşündüğü en azından beni pek ilgilendirmez diyebilirim..
Peki eski uygarlıkların kıyamet ile ilgili hiç mi bilgileri yok dersek tabii ki de var fakat bunların geçersiz olduğunu ve en son indirilene bakılması gerektiğini düşünüyorum..
Birde radikal dinci olmak, olmamak,olmaya çalışmak gibi kimsenin böyle bir niyetinin olacağını sanmıyorum bir kişi kendisini radikal dinci olarak göstermek isterse gitsin camide imam olsun o zaman istediği gibi dincilik yapabilir,fakat burada bu sitede kişilerin kendilerini böyle tanıtmaya çalışmalarının bir anlamının olmadığını ve olamayacağını söylemek istiyorum,haa peki dine dayalı yazılar yazmıyormuyuz pek tabii bal gibi de yazıyoruz fakat bu yazılanlar her şeyin en iyisini ben bilirim mantığı ile değilde, konunun ucu ister istemez dine tanrısallığa dayandığı veya dayandırıldığı için zaman zaman yazmak zorunlu oluyor ve bunuda bizler hep yapıyoruz..
Mesela en son sen yaptın şimdi, oku emrinden mevzu açtığın için :)) Saygılarımı sunuyorum aziz dostum..
Keşke biraz daha düzenli
Keşke biraz daha düzenli yazsaydın :)